NES Provision health scan te koop

  • tanja

    TE KOOP: NES therapie software, scanner, NES ProVision, volledige licentie, up to date.

    NES therapie; correctie van het zelfherstellend vermogen via het Human Body Field, door energie en informatie

    NES ProVision is een van de meest geavanceerde systemen voor natuurlijke therapie voor u en uw clienten. Het is een besluitvormingsondersteunend - systeem dat uitgebreid vaststelt waar het lichaamsveld blokkeert en waar het informatie of energie verliest. Bovendien laat het systeem zien door welke verstoringen het lichaam minder goed functioneert.

    NES ProVision is ontwikkeld voor professionele complementaire en integrale gezondheidsklinieken en praktijken. De functionaliteiten en voordelen van de ProVision kunnen worden uitgebreid met het gebruik van de revolutionaire NES MiHealth.

    NES ProVision ondersteunt complementaire en integrale therapeuten/behandelaars in de holistische benadering van hun cliënten, door de genezingsprogressie van iedere cliënt zichtbaar te maken, waaronder:

    • het testen en corrigeren van informatie: gericht op het informatiebesturingssysteem van het lichaam;

    • een energetische analyse: het vinden van de energetische blokkades in het spier/skeletstelsel

    • voeding en dieet: zichtbaar maken van problemen gerelateerd aan het huidige dieet en aanbevelingen over supplementen;

    • een emotionele en mentale analyse: blootleggen van conflicten en het aandragen van oplossingen

    Voor meer informatie mail mij gerust.

    Tanja

  • S. de Bruin

    Hallo Tanja,

    wat wil je voor de provision hebben?

    Heb je er ook en mihealth bij?

    Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd

    Met vriendelijke groet,

    Suzanne de Bruin.

  • caecilia

    hai Tanja,

    ik zag je advertentie voor de NES Provision staan.

    Ik heb er belangstelling voor.

    Heb je hem nog?

    Vroeg me nog af waarom je hem weg wilt doen?

    in afwachting van je antwoord,

    hartelijke groet,

    caecilia

    06 44884402

  • mia dircks

    Hallo Tanja,

    Ik ben pas afgestudeerd gezondheidstherapeute en ben geïnteresseerd

    in de scan als diagnostisch uitgangspunt.

    Hoeveel vraag je er voor (én, een beetje nieuwsgierig, waarom doe je het weg,

    wat vind je van de werking ervan. Wat is het verschil met de Vega test,

    alvast hartelijk bedankt voor de info,

    groetjes,

    Mia Dircks

  • Majelle Panis

    Hallo Tanja,

    Ik heb donderdag een afspraak voor een demonstratie met de NES provision.

    Waarom doe je het weg en wat wil je er voor hebben?

    gr.

    Majelle Panis

  • Gerrit Egberts

    Hoi Tanja,

    Is de NES ProVision nog te koop, zo ja wat voor prijs heb je in gedacten?

    Ik zie je reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet Gerrit Egberts

  • Ilse

    Hoi Tanja,

    Ik ben bekend met het werken met de NES Provision scan. Mijn vraag is kort maar krachtig; wat is je vraagprijs voor deze scan.

    Vriendelijke groet,

    Ilse

  • Anja

    Heb je de provision nog en hoeveel kost het systeem? Wat zit er dan bij?

    Groeten, Anja

  • a.lowis

    Hallo

    ik ben al enige tijd werkzaam met de quantum resonance analyzer aan het werk.

    nu vraag ik mij af kan ik hier ook mee werken zonder een vooropleiding of cursus hiervoor gedaan te hebben?

    ik ben zelf orthomoleculair suppletie adviseur! (hobby matig)

    bovendien wat moet ik mij aan prijs voorstellen als ik dit wil aanschaffen?

    zijn ze niet ergens te huur?

    de scio of indigo is nauwelijks betaalbaar en ik heb hier ook geen opleiding voor gedaan?

    kan ik voor uw apparaat wel een opleiding volgen en iser een gebruiksaanwijng in het nederlands bij of verkrijgbaar?

    graag hoor ik van u!

    vriendelijke groet: a.lowis

  • Jan Benck

    Hi Tanja.

    Ik was als eerste stap geïnteresseerd een en Nes mihealth lite, verkoop je die ook, of heb je er ervaring mee ?

    dank jan