bioresonantie en schildklierproblemen

  • Thea

    Dag allemaal,

    via via ben ik in contact gekomen met het fenomeen bioresonantie en vraag ik mij af of dat ook iets voor mij zou kunnen zijn.

    Ik heb sinds 2003 een traagwerkende schildklier, ben daardoor een flink aantal kilo's aangekomen. Sinds een jaar of 2 heb ik vreselijk veel last van de overgang en vanaf het moment dat ik gestopt ben met roken (2003) kan ik me niet meer herinneren een nacht 6 tot 7 uur ononderbroken geslapen te hebben. De laatste maanden word ik om het uur wakker en blijf rond vijf uur wakker totdat het tijd voor mijn man is om op te staan. In de anderhalf uur die ik dan nog heb, slaap ik als een blok en word dan erg moe wakker.

    De slaaptabletten van de huisarts (4 verschillende soorten uitgeprobeerd) helpen in zijn geheel niet, kreeg alleen maar last van de bijwerkingen, dus deze heb ik maar gauw weggegooid.

    Afvallen lukt even, maar doordat ik zo moe ben en dergelijke houd ik het niet vol

    Eigenlijk ben ik op (klinkt heel theatraal, maar zo voelt het wel). Ik woon in Den Haag.

    Bedankt voor het lezen en ik ben benieuwd naar jullie reacties.

    Warme groeten,

    Thea

  • Hans

    Hoi Thea.

    Ik zie dat je nog geen reactie op je brief hebt gekregen, wat je ook zou kunnen doen is om een poos je te laten magnetiseren, je schildklier wordt dan weer geactiveerd je moehied verdwijnt door het magnetiseren omdat je enegie peil door het magnetiseren weer hoger wordt en en je lichaam weer de kracht krijgt om te herstellen.

    Je zegt dat je moe bent, dat kan komen door het lange ziek zijn en door energie gebrek hebt.

    Sterkte groeten H@ns.