gezondheid

  • Marga Ernst

    Al ruim 6 maanden ben ik in behandeling bij een mesoloog ivm darmklachten en flink afvallen.Na metingen bleek ik parasieten en ameuben en een vet en suiker intollerantie te hebben.Ik heb een zwaar dieet gekregen en veel visoliekapsules en geen vetten oa vlees eten en olijfolie gebruiken en geen suikers.Tot op heden heeft dit alles niets geholpen en ik heb het zelfs aan de schildklier gekregen en ben zeer depressief geworden.Het afvallen gaat nog steeds door en dit is inmiddels 14 kg.Ook slaap ik al jaren heel slecht gemiddels 3 tot 4 uur per nacht.

    Mijn korte en lange termijngeheugen hebben hierdoor veel te lijden.Je hebt net het gevoel er te zijn, maar niet te leven!!Vroeger was ik echt actief en had overal zin in, maar dit is geheel weg.Ik kan ook niet meer genieten.Ik ben nu 55 jaar. Of het met de overgang te maken heeft, weet ik niet.

    Groetjes en tot hoors

  • vooys

    Marga, weet je toevallig met welk apparaat de metingen zijn verricht? Ik ben namelijk onder behandeling tegen een parasiet en een schimmel met een bioresonantieapparaat: BICOM 2000. Na de tweede behandeling had ik eindelijk een paar goede nachtrusten en een beter gevoel. Nu na 5 behandelingen (wekelijks 1tje) is de intensiteit van de schimmel en de parasiet gehalveerd.

    www.complementairegeneeskunst.nl