Biores. PS100 te koop

  • Jan Smeets

    Ik heb een bioresonantieapparaat Rayocomp PS 100 te koop.

    Ongeveer nieuw, heel veel testampullen en zuurgraagmeterset.

    Alles in een keer af te nemen.

    Jan Smeets

    www.carpediemweert.nl

    info@carpediemweert.nl

    06-55794703

  • M. Custers

    Beste heer Smeets,

    Gezien de plaatsingsdatum van uw bericht vraag ik me af of uw Rayocomp nog te koop is. Is dit wel het geval, dan zijn wij geïnteresseerd. Mag ik vragen wat de reden is dat u het apparaat al weg wilt doen, en wat de vraagprijs is?

    Vriendelijke groeten,

    Marga Custers

  • Jan Smeets

    Hoi Marga,

    De PS100 hebben ik inderdaad nog, ik wist al niet meer dat de aankondiging nog geplaatst stond.

    Ik heb de PS100 een aantal jaren geleden gekocht met als doel om me te gaan verdiepen in het behandelen van voedselallergieen en verzuring. Maar door vooral gebrek aan tijd omdat mijn praktijk steeds meer clienten kreeg voor emotioneel/psychische begeleiding, heb ik er eigenlijk nooit zoveel mee gedaan. Hij is eigenlijk als nieuw.

    Verder heb ik bij de PS100 alle mogelijke testampullen van voeding, stoffen, bacterieen, enz en een test en meetset voor verzuring gekocht. De verzuringsset is nog nooit gebruikt.

    De totaalprijs voor dit alles was meer dan 9000 euro.

    Graag wil ik wel alles in een koop verkopen. De prijs hiervoor is 4700 euro.

    Mijn telefoonnummer is 06/55794703 en mijn internetsite www.carpediemweert.nl

    Mocht je nog vragen hebben bel me dan vrijblijvend

    Vriendelijke groeten

    Jan Smeets

  • Jan Smeets

    Voor de geïnteresseerden:

    De PS 100 en toebehoren is nog niet verkocht. Waarschijnlijk is de prijs een probleem. Mocht je interesse hebben doe dan een reeel bod.

    Carpe Diem

    Jan Smeets

    info@carpediemweert.nl

    06-55794703

  • jos van klinken

    Hallo Jan,

    Het probleem is denk idat inmiddels er een ps10 is die feitelijk dezelfde mogelijkheden heeft als de ps1000 polar maar geen schrem met afbeeldingen heeft en met sommige programma's wat trager is. En deze heeft een prijs van ongeveer 3750 euro.

    Kun jij mij precies vertellen wat je bij de ps100 hebt dan kan ik is rekenen of en voor welke prijs hij interessant kan zijn.

    Ik heb de ps10 maar krijg steeds meer klanten die hem eigenlijk voor een behandeling thuis mee moeten nemen, daarom wil ik er misschien een apparaat bij hebben. Bij voorkeur een ps 1000 polar maar die is nog erg duur, en anders een ps10 omdat die qua prijs prestatie erg schappelijk is. Maar als jouw apparaat compleet is en ook voldoende prgramma's heeft kan ik er over nadenken.

    Dus graag een beschrijving welke extra er precies bijzitten

    zoals biotensor met stuurknopje

    kabels

    handgrepen/contacten

    voetcontacten

    meetpen voedselallergiemetingen

    kleine leren mat

    grote leren mat

    welke allergeentestsets / testampullen ?

    enz

    en welke pragramma's

    de 54 geintegreerde programma'?

    chakra ?

    programma's dr Ulrich

    programma's dr. deneke

    ??

    ?

    Ik hoor graag van je

    Jos van Klinken

    0651595970

  • GKwa

    Beste eigenaar

    ik ben me aan het verdiepen in de bioresonantie therapie en ben er zeer door geboeid..

    Als masseuse die ook meerwaarde wil geven aan de behandelign ben ik daarom geinteresseerd in uw PS1000, want ik weet dat die zeer kostbaar is.

    helaas heb ik er echt nog nauwelijks verstand van…alhoewel de kennis steeds uitgebreider wordt. Kunt u mij latenw eten of de PS1000 dan wel iets is voor een leek ? Het lijkt me wel te gek als ik dat zou kunnen incorporeren in mijn praktijk. Ben me aan het orienteren om met een PS10 te beginnen …. ik geef 150 behandelingen per maand en wil die graag uitbreiden met iets waardevols voor de ontvangers.

    Dank voor uw tijd

    Hoogachtend

    Georgine KwaJan Smeets schreef:

    >

    > Voor de geïnteresseerden:

    >

    > De PS 100 en toebehoren is nog niet verkocht. Waarschijnlijk

    > is de prijs een probleem. Mocht je interesse hebben doe dan

    > een reeel bod.

    >

    > Carpe Diem

    > Jan Smeets

    > info@carpediemweert.nl

    > 06-55794703

  • busman17@hetnet.nl

    Hallo

    Is de ps 100 nog te koop.

    Eric Busman

  • Jan Smeets

    Helaas Eric, de PS100 is al verkocht!

    Veel succes met het verder zoeken.

    Gr.

    Jan