NES Provision health scan te koop

TE KOOP: NES therapie software, scanner, NES ProVision, volledige licentie, up to date. Incl. Laptop (wel oud model, maar volledig goed functionerend voor de NES)

NES therapie; correctie van het zelfherstellend vermogen via het Human Body Field, door energie en informatie

NES ProVision is een van de meest geavanceerde systemen voor natuurlijke therapie voor u en uw clienten. Het is een besluitvormingsondersteunend - systeem dat uitgebreid vaststelt waar het lichaamsveld blokkeert en waar het informatie of energie verliest. Bovendien laat het systeem zien door welke verstoringen het lichaam minder goed functioneert.

NES ProVision is ontwikkeld voor professionele complementaire en integrale gezondheidsklinieken en praktijken. De functionaliteiten en voordelen van de ProVision kunnen worden uitgebreid met het gebruik van de revolutionaire NES MiHealth.

NES ProVision ondersteunt complementaire en integrale therapeuten/behandelaars in de holistische benadering van hun cliënten, door de genezingsprogressie van iedere cliënt zichtbaar te maken, waaronder:

• het testen en corrigeren van informatie: gericht op het informatiebesturingssysteem van het lichaam;

• een energetische analyse: het vinden van de energetische blokkades in het spier/skeletstelsel

• voeding en dieet: zichtbaar maken van problemen gerelateerd aan het huidige dieet en aanbevelingen over supplementen;

• een emotionele en mentale analyse: blootleggen van conflicten en het aandragen van oplossingen

Het is een geweldig systeem om mee te werken en geeft verbluffende resultaten in combinatie met de Infoceuticals.

inclusies Infoceutical basis voorraad en 2 grote Banners voor op eventueel infodagen of beurs.

Ik doe het systeem weg omdat ik stop met mijn praktijk.

Nes Health System 1 x met laptop en scanner

Mi-Health 1 x

Bel: 0644011639