NES Pro Vision en NES MiHealth te koop incl. voorraad infoceuticals

  • Monique

    Goedendag,

    Hoewel zeer tevreden over de apparatuur, heb ik een shift gemaakt in mijn uitvoering van mijn praktijk waardoor ik deze apparaten over hebt. Tot op heden gebruik ik ze nog steeds maar zo minimaal en dat wordt steeds minder. Nu ik een andere computer nodig heb is het tijd om te kijken welke software ik over moet zetten, vandaar dat ik nu tot dit besluit ben gekomen.

    De NES Provision beschikt over de laatste updates inclusief integratie met de MiHealth welke ook alle updates heeft en het meest uitgebreide aantal opties heeft en licenties die niet geupdate hoeven te worden. Daarnaast zijn de infoceuticals die nu bij mij op voorraad zijn er ook bij inbegrepen. De houdbaarheid is nog heel ruim (tot in 2016 voor de meeste) ca 100 flesjes.

    Van een ieder die serieus deze apparaten wilt kopen, hoor ik graag een reactie. De nieuw waarde samen bedroeg ruim €11.000 excl BTW buiten de infoceutical om, alles bied ik aan voor €6050 incl. 21%BTW, dus €5000 want de BTW mag je verrekenen als je winst draait, ik hoor graag een goed bod.

    Met vriendelijke groet, Monique Croes 026-3272494

  • Esther Barten

    Beste Monique,

    Heb je de professionel myHealth? De complete met alle programma's?

    Die zoek ik namelijk nog. Ik ben al in het bezit van de Nes-Provision en heb voor mezelf alleen maar bepaalde infoceuticals nodig die ik per keer bestel. Maar mocht je de myHealth apart ook willen verkopen, dan ben ik geïnteresseerd (mits het de full version is).

    Laat je me iets weten?

    Esther

  • Elisabeth

    Goedemiddag Monique,

    Is deze advertentie nog steeds van kracht, of is de apparatuur al verkocht?

    Met vriendelijke groet

    Elisabeth

  • Jeanet

    Hoi Monique,

    Hou je er rekening mee dat je voor overdracht van de ProVision licentie € 2000,- aan Nes moet betalen? Anders kan een ander de apparatuur niet installeren en updaten en wordt niet geregistreerd als Nes therapeut.

    Ik heb mijn ProVision ook te koop omdat ik mijn praktijk anders ga uitvoeren en zit met hetzelfde “probleem”.

    Groetjes, Jeanet www.vpnoord.nl