TE KOOP Bioresonantie Apparaat met zeer uitgebreide database

  • M. Goossens

    TE KOOP zo goed als nieuw bioresonantie apparaat met zeer uitgebreide database voor analyse. Het apparaat is volledig toegerust voor het analyseren en behandelen op afstand. Nieuwprijs is Euro 14.500,– De huidige vraagprijs is Euro 7.900,–

  • Ben

    Kunt u mij zeggen om welk merk apparaat dit gaat ?

    Met vriendelijke groet,

    Ben

  • Maria

    Hallo Ben,

    Het gaat om een TimeWaver 2.0, versie eind 2010. De TimeWaver heeft een onvoorstelbaar grote database, meest gericht op personen: fysiek, psychisch, mentaal, emotioneel, spiritueel en de verschillende domeinen in het leven die daarop van invloed zijn. Dit alles met behandelplan tot heelheid uit de analyses.

    Verder zijn in de database opgenomen dieren, wonen, bouwen, tuinen, landschappen, bomen bloemen, planten, groentetuin, met behandelplan tot heelheid uit de analyses.

    In de database is een enorme hoeveelheid geometrische symbolen, welke worden gebruikt bij het op afstand behandelen, als een belangrijke ondersteuning van het genezingsproces.

    Er is ook een stuk Business voor analyse en ondersteuning.

    Ook is er een uitbreiding betreffende Coaching, Persoonlijke Ontwikkeling, Persoonlijkheids Profiel (voor selectie van personeel)

    Er zit een fantastisch systeem in voor behandeling op afstand. Eenmaal opgenomen in de database vindt er direct een automatische uitzenden aan alle clienten plaats voor behandeling, zodra je langer dan een paar minuten niet met de TW hebt gewerkt. Dit heeft een enorme meerwaarde daar dit gebeurt onafhankelijk van de geprogrammeerde behandeling op afstand. Hierdoor worden bijzondere resultaten geboekt met TW.

    Verder zijn er 3 extra's:

    Het copieren van homeopathische middelen, kruiden extracten, etc. welke aan de client worden meegegeven.

    De client legt zijn hand op de TimeWaver bij het eerste bezoek en er wordt een analyse gemaakt, zonder iets te weten, van de fysieke, psychische, mentale, emotionele, spirituele problemen die de client op dit moment in zijn leven ervaart.

    Het resultaat is een indicatie in welk gebied of gebieden de client blokkades in zijn leven ervaart, waardoor de natuurlijke levensenergie niet goed kan stromen.

    Door handoplegging op de TW de client direct de benodigde frequenties en behandeling toe te dienen.

    Het is heel gemakkelijk eigen databases aan te maken, te copieren voor andere cliënten en onderling uit te wisselen. Het systeem is 100% Windows compatibel en vanuit Duitsland worden regelmatig nieuwe software gratis ter uitbreiding van de database.

    De ondersteuning door TimeWaver is goed en er behoeven geen hoge overdrachtskosten te worden betaald (zoals bij vele andere merken) ter registratie als nieuwe klant.

    Ik heb een uitgebreide persoonlijke grote database geometrische symbolen, welke bij de verkoop hoort.

    De TimeWaver is geïnstalleerd op een Asus computer, die bij de verkoop hoort.

    Mocht je nog wat willen weten, dan hoor ik dat graag.

    Mijn email is m.j. wellness@hotmail.com

    Met vriendelijke groet,

    Maria

  • kris deckers

    Hallo,

    Is dit apparaat nog te koop? Ik heb interesse, vriendelijke groeten, Kris Deckers

  • Maria

    Hallo Kris,

    Sorry voor de late reactie. Ik was deze startpagina vergeten te checken. De TimeWaver is nog te koop, incl. computer.

    Graag reactie naar marmat@ribsys.com

    Met vriendelijke groet,

    Maria

  • R.Beckers

    Te koop: super mora bioresonantie apparaat.

    wordt verkocht vanwege pensioen collega. Prijs notk, gunstige codities.

    Apparaat zeer compleet met digitale interface en uitgebreide toebehoren oa: flexibele rug electrode, rolelectorde, magneetsonde.

    tel: 046-4000893

    email: info@ronbeckers.nl