Te koop aangeboden BICOM 2000 bioresonantie met toebehoren

  • Marcelline Goyen

    Te koop aangeboden:

    BICOM 2000 bioresonantie apparaat met alle benodigde toebehoren in zeer goede staat, zoals:

    2 bicom matten (groot en klein)

    alle zwarte matjes

    2 kogel bollen en 2 kogel handvatten

    electro-acupunctuur testgriffel

    lader voor bicom-chips, met 33 blanco bicom chips

    ± 12 glazen bakjes (voor ingang/uitgang)

    beschermingsbol hout met kristallen

    Alles is in goede staat. Het apparaat is recent door firma Twillmed (Hans de Weerd) nagekeken en onderhouden met vervanging nieuwe accu.

    Eventueel ook aangeboden (zie mijn andere advertentie testset bicom) hele verzameling testdozen van diverse merken alsook de 5- Elementenset van Twillmed!

  • A.Kuijt

    Beste,

    wat vraag je voor de Bicom?

    los en incl.testdozen?

    met vr groet

    A.Kuijt

  • Marcelline Goyen

    Beste Annemieke,

    De advertentie van de BICOM staat ook op marktplaats (advertentienr 572973736 ) en ik vraag er 4.500 euro voor met alle toebehoren aan griffels, matten, buisjes, chips etc. alsook de bijbehorende originele handleidingen.

    Daarnaast bied ik ook alle testsets aan (zie hiervoor ook marktplaats advertentienr 572968723 ) en deze prijs hangt een beetje af van of iemand alles bij elkaar koopt of apart. Er zit heel veel bij, ook aan documentatie, een groot aantal originele BICOM cursusmappen. Tevens kan ik ook nog aanbieden: diverse behandelformulieren in Word opmaak, voor bijv voedingtest, 5-elemententest en andere testen die ik in de testdoos set heb. Handig om mee te beginnen, scheelt je heel veel werk, mits je het wilt gebruiken.

    Via advertentienr (574627501) biedt ik ook nog een aantal boeken over bioresonantie / straling / electrosmog / allergie aan.

    De reden dat ik dit allemaal aanbied is dat ik na vele jaren met plezier ermee gewerkt te hebben, nu uiteindelijk weer kies voor 100% mijn paramedische beroep. Ik kwam erachter dat ik beiden te graag wilde doen en niet allebei dan zo kan doen zoals ik zou willen, dat gaf mij teveel onrust. Dat ‘resoneert’ dan niet. Daarom heb ik gekozen voor het continueren van mijn oorspronkelijke beroep. Met pijn in mijn hart laat ik deze fase los en ik weet dat ik een mooie complete set aanbied, dat met liefde en veel zorg is behandeld. Ik hoop dat uiteindelijk iemand anders er net zoveel plezier mee gaat krijgen!

    met vriendelijke groet,

    Marcelline

  • Harry Rotteveel

    Beste Marcelline,

    Ik ben van plan om met bioresonantie aan de slag te gaan. Er zijn natuurlijk legio apparaten op de markt maar ik neig naar het aanschaffen van een 2e hands BICOM. Op internet ben ik jouw advertentie tegengekomen en ik vraag me af of je nog op zoek bent naar een koper en of je een indicatie kunt geven over de vraagprijs.

    Hartelijke Groet,

    Harry Rotteveel

  • angelique janssen

    Ik heb evt interesse in het bicom apparaat. Hoe oud is het en wat is de vraagprijs?

    mvg

    angelique janssen

  • LP

    Marcelline, Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij al verkocht is, maar wil het voor de zekerheid toch nog even vragen. ;-)

  • Radboud Groot

    Hallo Marcelline,

    Hoeveel vraag je voor de bicom, als je 'm nog hebt?

    en waarom doe je hem weg?

    Alvast bedankt, Radboud

  • Ines Dermul

    beste,

    Ik sta volledig achter Bicoon 2000 concept en vroeg me af of uw toestel not te koop is?

    indien ja, had ik graag contact gekregen met U om over de verkoopt te praten…

    met dank,

    Ines

  • Lydia de Jonge

    Goedemiddag,

    Wat is de prijs die u vraagt voor de Bicom.

    Vriendelijke groet,

    Lydia de Jonge

  • caroline de graaf

    Goedenavond,

    Wat is de vraagprijs?

    mvg,

    Caroline de Graaf