Core-Inergetix 4.0 met Plasma generator

  • Maria Hop

    Te koop aangeboden als nieuw: Core-Inergetix 4.0 advanced version, compleet met zeer uitgebreide database en eigen zeer uitgebreide remedy-trays. Met hologram generator, interface eenheid, hand- en voetelektroden en nieuwste versie Plasma generator. Compleet geïnstalleerd op nieuwe computer. Nieuwwaarde: Euro 18.950,– Minimum bod: Euro 7.950,–

  • Marja Hop

    Beste Marja

    Heb jij de Core nog?

    Kun je deze uitbreiden naar Core nr 6?

    Ik lees het graag

  • Miek

    Beste Marja,

    Is de Core nog beschikbaar? Zo ja kan deze geupdated worden?

    Graag een antwoord of contact zoeken via miek.maes@gmail.com

  • Maria Hop

    Beste Marja,

    Mijn excuses voor de verlate reactie. De Core is uit te breiden en is te koop incl. computer en alle toebehoren voor Euro 4.000,–

    Groeten,

    Maria

  • Menarik

    Beste Maria,

    Mocht je je Core nog niet verkocht hebben, dan zou ik er graag iets meer over willen weten per mail.

    Vriendelijke groetjes,

    Menarik

  • Maria Hop

    Beste Menarik,

    De Core is nog niet definitief verkocht.

    Mijn eerste vraag is: bent u bekend met de CoreInergetix?

    Wat zou u willen weten over de aangeboden CoreInergetix?

    Met vriendelijke groet,

    Maria Hop

  • diane

    Beste Maria,

    Heeft u de core energetix nog te koop?

    Zoja, zou u een mailtje naar mij kunnen sturen: nanediane@hotmail.com.

    Mvrgr,

    Diane Schuitemaker.

  • Radboud Groot

    Hallo Maria,

    Als je de CoRe nog te koop hebt ben ik zeer geïnteresseerd, Groeten, Radboud

  • Maria

    Hallo Radboud,

    De Core heb ik net verkocht. Ik heb te koop een nog wat geavanceerder bioresonantie apparaat, zo goed als nieuw, een TimeWaver 4.0. Deze heeft een zeer uitgebreide database voor analyse en is een uniek apparaat met mogelijkheden voor analyse en behandeling op afstand. De Timewaver was nieuw Euro 14.500,– en ik biedt deze nu te koop aan voor Euro 7.900,–, omdat deze no goed als nieuw is met een actuele database. De Core moest geupgrade worden en opnieuw op naam worden gesteld vanuit Amerika en dat kostte Euro 2.100,– extra voor de koper. Bij de TimeWaver is de tenaamstelling voor overname gratis en de support vanuit Duitsland is ook gratis.

    Mocht je interesse hebben, dan hoor ik dit graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Maria

  • Radboud

    Hallo Maria, ja daar heb ik wel interesse in, helaas lees ik het nu pas, ik heb ook vandaag op je eigen email gereageerd, wil jij ajb daarop reageren? Bedankt, Radboud