Bioresonantie-apparaat Rayocomp Ps 1000 Polar

  • marianne gerritsen

    Zoals het onderwerp al aangeeft, ben ik op zoek naar een Bioresonantie-apparaat Rayocomp Ps 1000 Polar.

    Wie kan mij hier aan helpen of kan tips geven? Mijn email: mariannegerritsen@mac.com

    Marianne Gerritsen

    0318-613941

  • Martha

    Hallo,

    ik heb een Polar PS 1000 in de verkoop met alle toebehoren.

    Indien gewenst stuur ik meer informatie.

  • marianne gerritsen

    Hallo,

    Wat is de prijs en waarom wil je hem verkopen??

    Is hij helemaal goed? Welke programma's zitten erbij?

    Waar heb je hem gekocht in verband met eventuele reparaties in de toekomst?

    Groetjes Marianne

  • marianne gerritsen

    Hallo,

    Hoeveel wil je er voor hebben? Waar komt hij vandaan? Zit er nog meer bij?

    Groetjes Marianne

  • Frans

    Heb je de ps 1000 bioresonantie nog te koop en welke toebehorende niddelen heb je erbij, wat is je vraagprijs.

  • maatje bon

    Ik ben ook beneiuwd of je hem al verkocht hebt. En ook wat de verschillen zijn in gebruik met apparatuur als Bicom en Prognos. Iemand ervaring hiermee?

    Maatje

  • Gaby van Wijlen

    Geachte,

    Wij werken al met de ps polar 1000 en zijn geintresseerd in een tweede.

  • schaerlaeken Els

    Hallo ,

    ik bied ook een rayocomp ps1000 polar te koop aan.

    Hij is alleen voor persoonlijke doeleinden gebruikt. hij is ongeveer 2 jaar oud!

    Ik heb zelf chronische vermoeidheid gehad en ben nu veel beter !

  • marianne gerritsen

    Hallo Els,

    Wat zitten er voor modules bij en hoeveel moet het kosten???

    Waar heb jij hem gekocht en zit er nog garantie op? Zijn er nog onderhoud afspraken die lopen?

    Groetjes Marianne

  • schaerlaeken Els

    Hallo Marianne,

    het is de bioresonantie volgens Paul Schmidt met beameraansluiting , uigebreid met de module harmonie en muziek , acupunctuurtrillingstherapie, , Ullrich

    met toebehoren ( biotensor - grote therapiemat - globaaltestset- beschermbeker …)

    ik heb ongeveer 12000 euro betaald.

    de prijs valt te bespreken.

    Of er nog garantie op is , dat betwijfel ik , maar ik heb er toch nog geen problemen mee gehad.

    ik kan wel eens nakijken, moest je geinteresseerd zijn, hoeveel uren ze al gedraaid heeft. Dat zal niet zoveel zijn, gezien ik ze alleen persoonlijk heb gebruikt en voor een aantal vrienden.

    Als je echt twijfelt ben ik eventueel bereid om de machine een aantal maanden te verhuren. Ik weet alleen niet hoe we dit dan juist moeten regelen.

    Bent u vertrouwd met de machine ?

    je kan me ook altijd telefonisch bereiken op het nummer 0032 496 511 330( Belgie)

    met vriendelijke groet,

    Els Schaerlaeken