jippie

  • Monique

    ik ben de eerste :D:D

  • Monique

    ik heb nog nooit van het woord bioresonantie gehoord, maar ik zal het onthouden want voor galgje is het uitermate geschikt :)

    heb ook maar ff opgezocht wat de betekenis ervan is :

    Bioresonantie

    Alles wat leeft is in leven dankzij het feit dat de atomen in trilling zijn en alles wat leeft kan blijven leven dankzij het gegeven dat er in en om elk levend wezen een organiserend, energetisch veld hangt dat ervoor zorgt dat het organisme in harmonie kan blijven functioneren.Alles in het universum bestaat uit trillingen.

    Bioresonantie wil zeggen dat je gebruik maakt van het principe dat alles wat in trilling is met elkaar kan gaan meetrillen als de frequentiepatronen overeen komen of als je gevoelig bent voor het bepaalde trillingsgetal. Zo bewegen alle levende wezens mee met muziek, het weer, het opkomen en neergaan van de zon, een aantal stoffen in voeding en milieu en met allerlei ziektekiemen, als je daar gevoelig voor bent. Niet iedereen is even gevoelig voor dezelfde factoren.

    Met behulp van bioresonantie apparatuur kun je bij de mens metingen doen naar het algemene energieniveau, naar de veerkracht van het eigen herstellend vermogen en naar het functioneren van alle orgaan systemen. Tevens kun je heel precies nameten met welke factoren het lichaam belast is.

  • theo

    Monique schreef:

    >

    > ik ben de eerste :D:D

    En de laatste?

    O nee, dat ben IK nu.

    theo

  • lisa

    gunder zijt een bende klungels

    slukes

    lisa